حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

حسام وحسنا

سالگرد ازدواج وخبرای خوب

1392/8/9 11:53
نویسنده : مامان بهار
775 بازدید
اشتراک گذاری

همسر مهربانم ؛

بوی وصال این خوش ترین عطر عالم هستی همان نسیم دل انگیز عشق است که از کوی یار می  آید ،زهی نسیم که چراغ دل را برمی فروزد و زهی باد که سفینه ی جان را سکون و آرامش می بخشد .

 سومین سالگرد ازدواج میمنت مسعودمان را ازصمیم قلب واز شمیم جان تبریک ومیگویم.امید وارم همواره گل وجودت برشاخسار حيات جلوه گر باشد و در آسمان بیکران زندگی چون ستاره ای درخشان ، رخشان باشی .

سرت سبزباد و دلت شادمان


 

سرور و عیش که در زندگانی من و توست     زفیض یکدلی ومهربانی من و توست

چنان به کام دل هم ، همیشه خوش هستیم   که هستی تو و من ،‌کامرانی من و توست

به یاری هم و  نیروی  هم   تواناییم       تو و مرا چه غم از ناتوانی من و توست

به گفتگوی اگر می بریم از  هم  دل       زجذبه ای است که درهمزبانی من و توست

بسی زباغ محبت من و تو بهره بریم        که خرم ازاثر باغبانی من و توست

محبت است کزو  کارما شود   آسان       گمان مدارکه از کاردانی من وتوست

ز نور مهر بود  این نه  از  بهار  شباب        اگر شکفته رخ ارغوانی من وتوست

اگر همیشه دل خویش را جوان داریم       تمام عمر بهارجوانی من و    توست

گران سری نکند روزگار با  تو  و   من        وگر کند همه ازسرگردانی من و توست

به کام زنده دلان است زندگی "حالت"      گواه گفته ی من زندگانی من و توست



امروز 1392.5.2سومین سالگرد ازدواجمان است که حاصلش شما جیگرا هستید قربونتون برم الهی..

اما امسال به خاطر مشغله زیاد وماه رمضان  واینکه حال شما ها زیاد خوب نبود نتونستیم سالگرد بگیریم 

واما خبرای خوب :   

1)اینکه بعد از بیرون روی زیاد حسام وحسنا 2 عدد مروارید سفید در دهان هرکدام مشخص شد.

حسنا در تاریخ 1392.5.1  ودومین دندان از پایین در تاریخ 1392.5.10

حسام در تاریخ 1392.5.9ودومین دندان از پایین در تاریخ 1392.5.18

2)اینکه عمو سعید در تاریخ 1392.5.3 برگشت ایران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسی خاله هیلدا
26 مرداد 92 21:47
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ هیلدای ما سر زدین
ماشالا چه دوقلوهای نازی خدا حفظشون کنه خیلی جیگرن
خوشحال میشیم بازم بیاین پیشمون
نی نی های نازتونو ببوسین


مرسی عزیزم چشم حتما
مامان آوش و آویسا
27 مرداد 92 8:54
مبارکه سالگردتون ایشاا... همیشه در کنار هم خوش و خرم و سالم راستی یادمه گفتی 1 ماه نیستی وااسه همین دیر سر زدم حسنی چند روز اسهال داشت؟ معمولا وقتی اسهال میشن بهشون چی میدی و چکارا میکنی؟
منصوره مامان ملیکا
5 آبان 92 0:34
سلام خانمی سالگرد ازدواجتون مبارک اشه
انشاالله به پای هم پیر بشید


مرسی عزیز م
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد