حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

اتلیه سها

1392/4/17 14:09
نویسنده : مامان بهار
1,438 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوهای من بلاخره بعد از 3ماه رفتیم اتلیه انگار که طلسم شده بود خدا راشکر که طلسم شکست

وبلاخره در تاریخ 25خرداد 1392 من وبابا وشما والبته با یه مهمون خوب ونازنین به اسم طناز خانم راهی اتلیه سها شدیم .قلب

ساعت 3وقت داشتیم اما چه وقت بدی به خاطر اینکه ساعت خواب شما بود وهمش نق میزدید وبیچاره اقا امیر وپریسا خانم(عکاس ها) هر کاری میکردند تا عکس های شما خوب در بیاد وصد البته طناز خانم که هی میپرید بالا وپایین تا شما بخندید ولی دیگه طاقت نیاوردید و مجبور شدیم 2عکس با تم های مختلف رانگیریم.خنثی

                                           این هم عکس های شما

 

 

                                                    ( خدا کنه خوشتون بیاد)

niniweblog.com

اینجا هشت ماه و2روز سن دارید.

راستی دیروز صبح  (1392.3.24)عمو سعید رفت انگلیس niniweblog.comگریه

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی آینده
18 تیر 92 12:43
واااااااااااااااااااااااای الهی فدای ایت دوتا بشم من که انقد نازن...خدا برات نگهشون داره..جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونممممممممممم جیگرشونا.......عززززززززززیییییییییییییییززززززززززززم از طرف من ماچ مالشون کن...


قربونت عزیزم
مامان آوش و آویسا(بشرا)
22 تیر 92 9:49
عزیزای من اهی همیشه لبتون خندون باشه و دنیا بر وفق مراد می بوسمتتتون راستی بهار جان آدرس و تل اتلیه سها رو برام میفرستی؟
هستی
22 تیر 92 10:32
وایییییییییییییییییییییییییییییییی قربونتون برم من الهیییییییییییییییییییییییییییی.
افرین به شما مامان عزیز با این سلیقتون افرینننن


مرسی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد