حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

تولد بابا هادی(7.2.1392) وخبرای ...

1392/4/9 11:32
نویسنده : مامان بهار
614 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 7اردیبهشت 1392 بازم تولد بابا هادی شده هورا هوراهوراهورا

امروز قرارشد کههمگی بدون سرو صدا بیان خونمون وبابا هادی را قافلگیرش کنیم که همینطور هم شد اول بابا هادی فکر کرده بود که من سالگرد ازدواج گرفتم اما زمانی که متوجه شد تولدش وواسش گرفتم کلی ذوق کردو تا اخر شب نمیدونست چی میخواد شما دونفر هم زمان ورود مهمان ها خواب بودبد زمانی که بیدار شدید واین جمعیت و...رادیدید مات ومبهوت مونده بودید کلی هم تا اخر شب ذوق کرده بودید. 

               این هم عکس های شما در روز تولد بابا

 

 

 

 

روزهای خوبی را داشتیم پشت سر میذاشتیم که یک دفعه یک خبر بد تمام خانواده را غمگین واندوهگین کرد اون هم تصمیم گرفتن عمو سعید وزنمو برای رفتن به انگلیس واسه ادامه زندگی.

من به عنوان یک زن داداش ویک جاری ویک زنمو از این موضوع خیلی خیلی ناراحتم واین روزها تمام فکر ودغدغه من این شده وای کاش میشد تمام این روزها رانگه داشت..ای کاش

 فراموش شدنی نیستند انان که باخط مهربرقلبمان حک شدندحتی اگراز مادورند

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان حسین جون
20 خرداد 92 10:20
سلام عزیزم تو نظرات تایید نشده که رفتی تاییدشون کردی یا نه؟ حتما باید تایید بشه تا ثبت بشه نظرات دوستانت وقتی هم که میری نظر بذاری برا دوستات کد امنیتی هم باید ختما بنویسی والا ثبت نمیشه نمیدونم تونستم جوابتو بدم یا نه؟
مامان آوش و آویسا
20 خرداد 92 13:06
سلام عزیزم میدونی باید بری قسمت ارتباطات بعدش نظرات تایید نشده روش کلیک کن و بعد از اینکه نظر رو خوندی و پاسخ دادی تایید رو بزن که پاسخت ثبت شه و بعد از اون دوباره تایید نظرروو بزن که رو سایتت نمایش داده شه.برای ارسال پیام هم اسم و آدرس وب که اون بالا است رو بزن و بعد کد امنیتی که چند تا عدده رو بزن و ارسال کن اگه باز سوالی داشتی بهم پیام بده. من رمز رو برات تلگراف میکنم برو قسمت ارتباطات -تلگراف -به آدرس من یه تلگراف اومده بازش کن رمز رو بگیر امیدوارم مشکلی نداشته باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد