حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

واکسن 6 ماهگی

1392/4/11 9:54
نویسنده : مامان بهار
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به دخمر وپسمر گلم که تا این 6 ماهی که گذشت تقریبا بچه های خوبی بودین من وبابایی هم ازتون راضی بودیم.خلاصه اینکه این 6ماه با بدی وخوبی سپری شد وخیلی خوشحالم چون همیشه منتظر بودم که 6 ماهه بشین نمیدونم چرا ولی دوست داشتم دیگه...چشمک 

امروز1392.1.23 ساعت 9 (بازم مثل همیشه زحمتم افتاد روی دوش عمه اعظم وعمه شقایق )رفتیم چکاب 6 ماهگیتون ووووووووگریهواکسن .بازم ببخشید دیگه چاره ای نیست باید واکسن بزنید تا ایمن بشید

.niniweblog.com

راستی زمانی که خانم دکتر واکسنتون میزد ازتون فیلم گرفتم هرچند شاید صحنه ی خوبی نباشه که فیلم گرفتم اما گفتم بزرگ شدید شاید دوست داشته باشید یه همچین صحنه ای را ببینید مثل خودم اما دیگه واکسن وامپول و......تموم شد تا 1سالگی هورا هوراهوراهوراهورا

niniweblog.com

امروز دکتر بهتون لیست غذا هایی را که باید بخورید وبهم داد اما شما ها از 5ماهگی این غذا ها راشروع کردید به خاطر اینکه دکتر شما اقای دکتر نریمان هستش که اینجا جا داره از ایشون تشکر کنم به خاطر راهنمایی های مفیدی که میکردند از توی بیمارستان تا به الان.

بلاخره این 6ماه هم به خوبی وخوشی گذشت ودیگه از نوزادی وشیر خوردن وخوابیدن خبری نیست از این ماه شما این اموزش ها را توسط من وبابا میبینید امیدوارم بچه های خوبی باشید.

niniweblog.com

1)اموزش نشستن(راستی حسام جان این چند روزه همش نق ونق میزنی  ازم میخوای که بشونمت روی پاهام به قول یکی از اقوام این دوره ای هستش که بچه میخواد دیگه مستقل بشینه...امیدوارم)

2)اموزش دس دسی-سرسری-دد-مامان -بابا-نی نی و.......

ببینم چیکار میکنید.....

این هم یک روز قبل از واکسن

                                               راستی یه خبر بد 1هفته ای هستش که دیگه نه اقا حسام شیر مادر میخوره ونه حسنا خانم مثل اینکه شیشه شیر بیشتر بهتون مزه داده ومن از بابت این موضوع خیلی خیلی ناراحتمگریهدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد