حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

اولین بهار زندگی(نوروز1392)

1392/3/28 18:25
نویسنده : مامان بهار
762 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند رو به پايان است آريايي نازنينم

وقت كوچ كردن به فروردين وقت بخشيدن و صاف كردن دل

پس مرا ببخش اگر با نگاهي دلت را آزردم

اگر با صدايي و سخني روحت را آشفتم

و اگر با زباني بر دلت تركي انداختم

پروردگارا:

در اين روزهاي پاياني سال به خواب دوستانم آرامش

به بيداريشان آسايش به زندگيشان نور و روشني

به عشقشان ماندگاري به مهرشان وفا

و به وجودشان تندرستي بخش

سال نو پيشاپيش مبارك

niniweblog.com

امروز 4شنبه 30اسفند 1391 ساعت 2:30سال تحویل شد.هورا

حسام وحسنا عزیزم اولین بهار زندگیتان مبارک.

اگر چه نمیتوانم چرخ دنیا را به کامتان بچرخانم اما یکی هست که بر همه چیز تواناست...

niniweblog.com

حسنا جان دخمر نانازم عیدت مبارک وامید وارم  سال خوبی را پشت سر بگذرونی ویه خورده کمتر من وبابا را اذیت کنی .(قربونت برم سال تحویل شما خواب بودید ودلم نیومد بیدارت کنم.)قلب

حسام جان عید شما هم مبارک وامید وارم شما هم سال خوبی را پشت سر گذاری .(قربونت برم شما هم خواب بودی اما 10دقیقه مونده بود به سال تحویل بیدار شدی وبا مامان وبابا همراه شدی)قلب

شوهر عزیز وسنگ صبور من عید شما هم مبارک وخوشحالم در این سالهای زندگیمان که گذشت پا به پای من بودی وهیچگاه تنهایم نذاشتی.دوستت دارم

ببخشید از اینکه اخر از همه به شما تبریک گفتم اخه این وب حسام وحسنا عزیزه پس مجبورم..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوش و آویسا(بشرا)
29 خرداد 92 12:38
عزیزای من خیلی جیگرن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد