حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

12هفتگی وسوپرایز شدن من

1392/3/20 10:11
نویسنده : مامان بهار
911 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 30اردیبهشت است ومن 12هفتگی بارداری را به سر میبرم بابابا رفتیم سونوگرافی وازمایش غربالگری بهترین کادوی روز مادر را گرفتم.فهمیدم که یکی نیستی بلکه دوتا وروجک شیطون هستید واشک شوق وتو دل مامان انداختید.                                                                                                              خانم دکتر بهم گفت خانم دوقلو داری:                                                                                       اول متوجه نشدم ...گفتم بله مادر بزرگم                                                                                      یه دفعه گفت خانم میگم بچه ات دوقلو. وای که چقدر هم جنب وجوش دارن(به خاطر اینکه خرما خورده بودم واسه غربالگری باید چیز شیرین میخوردم)                                                                                   وای از خوشحالی زدم زیر گریه 10دقیقه فقط گریه میکردم.گفت ناراحت شدی؟گفتم نه.گفت چرا گریه میکنی؟گفتم اخه تنهام خانوادم پیشم نیستند...میدونی چی بهم گفت؟گفت غصه نخور خدا بزرگه...            اون راست میگفت این من بودم که از خوشحالی واسه چند دقیقه خدا راازیاد برده بودم.                          خدایا ببخشید وممنون به خاطر همه چیز......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوش و آویسا
24 اردیبهشت 92 10:50
سلام خانمی خوشحال شدم به وبم سر زدی عزیزم هر سوالی وهرکاری که داشتی من در خدمتم اگه قابل بدونی راستی هیچ وقت هیچ وقت کم نیار همیشه پر انرژی باش قربان شما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد