حسام وحسناحسام وحسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

حسام وحسنا

بازم خبرای خوب .....

1392/5/28 11:33
نویسنده : مامان بهار
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب ..

از اینجا شروع میکنم که بعد از این که از شمال برگشتیم حسنا گلی مامان اسهال شدید گرفت به حدی که زخم شده بود واصلا هم نمیتونست بشینه طفلکی بردمش 2تا دکتر دیگه( اخه منشی دکتر نریمان واسه اخر هفته بهم وقت داده بود) اما واسش ازمایش ادرار ومدفوع نوشتند وگفتند دوباره برم پیششون منم که اصلا حوصله این وقت تلف کردن ها را ندارم(من نمیدونم اینا مدرک کجا گرفتند) روز اول ماه رمضان حسام وواسه اولین بار گذاشتمش پیش باباش وتنهایی با حسنا رفتم دکتر نریمان تا به دکتر گفتم که اسهال گرفته خودش تمام حالتهایی را که واسه حسنا پیش اومده بود وگفت وزمانی که پوشک حسنا را باز کرد واون ودر اون حالت دید سریع شربت وپودر وپماد وشیر خشک ضمیمه دفترچه کردو من وراهی داروخانه وگفت که اگر تا24 ساعت جواب نگرفتی سریع بدون نوبت بیا باز هم دستهای دکتر نریمان شفا بخش شد وبه 24 ساعت نکشیده حسنا بهتر وبهتر میشد ........خداروشکر..

 

اما 10روزبعد(یعنی 1392.5.1) سر سفره افطار یه مروارید سفید در دهان حسناکشف شد ومن کلی ذوقیدم اینجوری شدم 

وفردای ان روز اقا حسام مامان این خوشحالی من وخراب کرد واسهال شدید وقرمزی شدید پاهایش ودوباره در همین حین حسنا هم دوباره شروع شد وای خدای من همش در راه دستشویی رفتن وحسام وحسنا راشستن بودم واز روزه گرفتن هم که دیگه خبری نبود اینقدر خسته شده بودم که شب ها نمیدونستم سرم رامیذاشتم روی متکا ومیخوابیدم یا نه؟؟؟؟؟

من هم همان داروهایی که دکتر نریمان داده بود را دوباره شروع کردم وبلاخره....

اقا حسام در تاریخ 1392.5.9 اولین مرواریدش جوانه زد وحسنا گلی مامان هم در تاریخ 1392.5.10 دومین مرواریدش جوانه زد ودوباره حسام در تاریخ 1392.5.18مصادف با عید فطر دومین مرواریدش ....

واسه همین قراره درتاریخ 1392.5.31برای هر دووروجکم یه جشن دندونی مفصلی بگیرم وهمش در گیر این مهمانی هستم واسه همین خیلی خیلی دیر این پست راگذاشتم ببخشید عزیزای مامان..

 

دوستون دارم در حد المپیک و........          ببخشید خیلی طولانی شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آوش و آویسا
28 مرداد 92 8:35
عزیزم ممنون از راهنماییت خیلی مفید بود البته هنوز کامل خوب نشده روزی 3 بار بیروون روی داره امیدوارم هیچ بچه ای با مریض شدن دل مادرارو نلرزونه


سلام .اره واقعا من که دیگه طاغتم تموم شده بود چون خیلی طول کشید
مامان آرتین
29 مرداد 92 11:11
عزیزای خاله مروارید هاتون مبارک.میبوسمتون.مامانی حسابی سرگرمت میکنند این وروجک ها


سلام .مرسی عزیزم آره دیگه جز سرگرم کردن کار دیگه ای نیست که!!!
مامان آرتین
16 شهریور 92 10:34
حسنا گلی روزت مبارک خاله


ممنون خاله جونی
مامان آوش و آویسا
31 شهریور 92 14:49
عزیزم کجایی خبری ازت نیست چرا پست جدید نمیذاری دلمون تنگ شده
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 0:53
تولودتون مبارک ..........$$$...............................................$$$ ...........$$$...............................................$$$ .................................................................... ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$ ...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$ ...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$ .................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$ ...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$ ......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$ ..................................... ....................................$ .....................................$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.........................$ ...............................$$......................$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$ .........................$$$................$$$
مامانی درسا
23 مهر 92 1:36
عزیزم تولدتون هزاران بار مبارک 120 ساله شید ...... برابتان بهترین آرزوها را دارم
منصوره مامان ملیکا
5 آبان 92 0:32
سلام سلام
مرواریدهاتون مبارکه
انشاالله هیچ وقت خرا نشن


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حسام وحسنا می باشد